poniedziałek, 12 stycznia 2015

Sałatka ziemniaczana z korniszonami

Sałatka z ziemniakami i cebulą

Sałatka ziemniaczana z korniszonami, czerwoną cebulą i mnóstwem zieleniny. Niby prosta i banalna, składająca się z zaledwie kilku składników, a stanowi samodzielny posiłek lub dodatek do dań głównych. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię takie proste sałatki, które zastępują mi obiad. A ta smakuje po prostu pysznie!



Sałatka ziemniaczana z ogórkami

Przepis własny

SKŁADNIKI:
10-12 mniejszych ziemniaków
1 czerwona cebula
7-10 korniszonków
3 łyżki posiekanej natki pietruszki
2 łyżki posiekanego koperku
1 łyżka posiekanego szczypiorku

Ziemniaki obieramy, myjemy i gotujemy. Studzimy, a następnie pokrojone układamy na talerzu, dodajemy do nich pokrojoną w pióra czerwoną cebulę oraz korniszony.
Posypujemy natką, koperkiem i szczypiorkiem. Polewamy dressingiem.

DRESSING:
4 łyżki oliwy z oliwek
2 łyżki octu z białego wina
2 czubate łyżeczki musztardy francuskiej
sól, pieprz

Wszystkie składniki dressingu mieszamy ze sobą.

Bon Appétit!

Sałatka ziemniaczana z korniszonami i czerwoną cebulą



4 komentarze:

  1. W pełni się z Tobą zgadzam, bardzo lubię takie obiady. Sałatka świetna, mam zamiar zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sałatka. U nas ziemniaczana była w sobotę do rybki. Polecam zamarynować na 15 minut cebulkę w occie winnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię też marynowac cebulkę w occie winnym, ale w tym przypadku uznałam, że ze świeżą będzie również smakowac i smakowało :-)

      Usuń


Dziękuję wszystkim za komentarze :) Mam nadzieję, że moje przepisy przypadną Wam do gustu :)
Fotografujcie potrawy z moich przepisów i przesyłajcie na maila: boronappeetit@gmail.com