poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Recenzja książki "Inspiracje na Wielkanoc" Joanny Góźdź


Dzięki uprzejmości wydawnictwa Buchmann otrzymałam dość niespodziewanie cudowną książkę idealną na Święta Wielkiej Nocy.
Szczerze przyznam, że od razu przypadła mi do gustu. Jest bardzo wiosenna i kolorowa.
Mam wrażenie, że można ją potraktować jako ekspresowy poradnik świąteczny. Znajdziemy tu bowiem wszystko, o czym musimy pamiętać przed Wielkanocą i w czasie świętowania.
Począwszy od pomysłowych dekoracji, które małym nakładem pracy możemy wykonać sami, poprzez przepisy na tradycyjne wypieki, a na życzeniach kończąc.
Nie wiedziałam na przykład do tej pory, że jest tyle sposobów na farbowanie jajek. Zawsze moczyło się je u mnie w łupinach od cebuli. Tymczasem autorka  sugeruje farbowanie w innych naturalnych barwnikach jak: kurkuma, kapusta czerwona czy kawa, a nawet w naparze z hibiskusa.
Dzięki tej radzie ufarbowałam jajka w kurkumie i naprawdę bardzo jestem zadowolona z efektu.
Warto również zwrócić uwagę na dekoracje o większych gabarytach, jak wianki z mchu, piór i spinaczy do bielizny. Nigdy bym na to nie wpadła! A Pani Joaana Góźdź owszem :)
Sami spójrzcie:



Wielkim plusem tego poradnika jest cała masa kolorowych zdjęć oraz tzw. zdjęcia krok po kroku, dzięki czemu łatwiej łatwiej będzie nam tworzyć świąteczne dekoracje.


Dla takich osób jak ja, które nie wyróżniają się zdolnościami manualnymi jest to bardzo pomocne!
Jeśli lubicie własnoręczne ozdoby i dobrą zabawę przy tym ta książka jest właśnie dla Was :)

Poza tym miło mi się ją kartkowało podczas tegorocznych zimowych świąt :) Wydawnictwu Buchmann bardzo dziękuję za nieoczekiwany prezent :)



Wydawnictwo: Buchmann
Ilość stron: 126
Okładka: miękka
Cena: 22,99 zł

Wpis promocyjny


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Dziękuję wszystkim za komentarze :) Mam nadzieję, że moje przepisy przypadną Wam do gustu :)
Fotografujcie potrawy z moich przepisów i przesyłajcie na maila: boronappeetit@gmail.com